niedziela, 26 czerwca 2016

UP GIRLS konturówka do oczu i ust

Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć

Kiedy zakupiłam tę konturówkę w tzw. sklepie "u Chińczyka", nie spodziewałam się, że produkt za ZŁOTÓWKĘ (!), spełni moje oczekiwania. A jednak! Kupiłam z myślą o ustach- żeby je trochę powiększyć, a dokładniej to górną wargę. Numer koloru, który wybrałam to 14. Kredki- 1,7g. Wystarczy lekko zaznaczyć kontury ust, troszkę wyjeżdżając poza, i rozetrzeć palcem, żeby wyglądało naturalnie. Kolor utrzymuje się długo, dobrze rozprowadza. Idealnie nadaje się jako powiększenie ust przed użyciem błyszczyka. Oczywiście do wyboru są też inne kolory. Hitem okazała się być temperówka, która znajduję się w zatyczce- mega wygodna sprawa.  Serdecznie polecam ten produkt. Jest zaprzeczeniem tego, że jak coś jest tanie, to do d^&#  ;) Niestety mało takich zaprzeczeń, tym bardziej fajnie znaleźć taką perełkę. Cieszę się, że mogę ją Wam polecić :)
                                                           
                                                                           PO

Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć


Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć
                                     

PRZED 

Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć


Kliknij na zdjęcie, aby powiększyć


Zalety:
cena

dobra jakość

świetnie działająca temperówka w zatyczce

długo utrzymujący się kolor

brak uczucia dyskomfortu 


Wady: 
moim zdaniem BRAK