piątek, 26 stycznia 2018

Pasty Blanx

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

Jakiś czas temu otrzymałam od firmy Blanx paczkę z trzema rodzajami ich past do zębów. Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam, więc z chęcią wypróbowałam nowości. Jakie było moje zaskoczenie, gdy po raz pierwszy użyłam jednej z nich. Zacznijmy jednak od początku. W eleganckiej torbie, która została do mnie wysłana, znajdowały się:

  • Pasta Blanx Pure White
  • Pasta Blanx Glossy Pink
  • Pasta Blanx Deep Blue
  • Uroczy pendrive o wyglądzie uśmiechu


Ceny past są moim zdaniem wysokie- ok. 20 PLN lub ponad za opakowanie 75 ml. Jest to moim zdaniem jedyny minus tych produktów. Warto jednak je zakupić, aby przekonać się, że nie działają tak jak zwykłe, tanie pasty. Jest to też dobry pomysł na prezent. 


1. Pure White- ESENCJA BLANX WZBOGACONA O ENZYMY

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
Pasta o białym kolorze i wyraźnym miętowym smaku.

BLANX PURE WHITE to pasta do zębów, która od pierwszego użycia wybiela zęby w naturalny i nieagresywny sposób. Rekomendowana do codziennego użytku, chroni biel zębów, usuwa przebarwienia z powierzchni szkliwa i zwalcza bakterie znajdujące się w jamie ustnej.


2. Glossy Pink- BLASK, KTÓRY MOŻE CI DAĆ TYLKO BLANX

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
Pasta biała z połyskującymi drobinkami, o smaku (moje odczucia) miętowo-ziołowo-owocowym.

BLANX GLOSSY PINK to pasta do zębów, która od pierwszego użycia wybiela zęby w naturalny i nieagresywny sposób. Dzięki obecności specjalnych mikrocząsteczek Pro-Shine działa głęboko na przebarwienia i nadaje zębom nową lśniącą i trwałą biel. Rekomendowana do codziennego użytku.


3. Deep Blue- DŁUGA ŚWIEŻOŚĆ DLA TWOJEGO UŚMIECHU BLANX

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

Pasta o przyjemnym miętowym smaku i niebieskim kolorze. Lekko barwiła mi język na niebiesko. Trzeba dokładnie umyć usta, żeby nie były zabarwione. 

BLANX DEEP BLUE to pasta do zębów, która od pierwszego użycia wybiela zęby w naturalny i nieagresywny sposób. Obecność cynku PCA wzmacnia działanie przeciwbakteryjne, zapobiegając nieprzyjemnemu oddechowi i nadając zębom nową biel i trwałą świeżość. Rekomendowana do codziennego użytku.



MOJA OPINIA:

  1. Zęby po użyciu każdej z testowanych przeze mnie past były NIESAMOWICIE GŁADKIE. Żadna z past, które poprzednio używałam, nie działała w tak zauważalny sposób.
  2. MEGA ŚWIEŻY oddech.
  3. O WIELE BIELSZE zęby. (każdą z past używałam 3 razy dziennie)
  4. ZERO PODRAŻNIEŃ.
  5. UCZUCIE DOGŁĘBNEGO oczyszczenia zębów. 


SZCZEGÓLNA SYNERGIA ARKTYCZNYCH POROSTÓW, KRZEMIONKI NIEABRAZYJNEJ I ENZYMÓW
Biel dzięki arktycznym porostom- bezpieczeństwo krzemionki nieabrazyjnej- działanie ochronne enzymów

ARKTYCZNE POROSTY
Z arktycznych porostów wyodrębniono kwas, który wyjątkowo skutecznie chroni błonę śluzową i zęby. Kwas usninowy wykazuje naturalne działanie bakteriostatyczne: jest w stanie w krótkim czasie zneutralizować większość obciążenia bakteryjnego, w szczególności Streptococcus mutans, odpowiedzialnego za powstawanie próchnicy, wywierając w ten sposób działanie wybielające.

KRZEMIONKI NIEABRAZYJNE
Pasty do zębów Blanx zostały opracowane w pełnej zgodności z fizjologią zęba, w oparciu o kalibrowaną mieszaninę krzemionki wysokiej jakości o odpowiednim kształcie ziaren, która zapewnia jednocześnie doskonałe działanie czyszczące i zachowanie maksymalnej integralności szkliwa.

ENZYMY
Enzymy znajdujące się w preparatach Blanx są zdolne do rozkładu białek błony obecnej na powierzchni zęba (biofilmu), przyczyniając się do usunięcia przebarwień i zapobiegając ich ponownemu tworzeniu. Są więc w stanie przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się bakterii, a tym samym przywrócić biel i zdrowie zębów, jednocześnie je chroniąc. 


Serdecznie zapraszam do odwiedzenia strony---->  BLANX












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz