czwartek, 22 września 2016

Krem Revitalift Laser X3 L'Oréal Paris

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

Dziś podzielę się z Wami moją opinią o testowanym przeze mnie kremie Revitalift Laser X3 od  L'Oréal Paris. Muszę przyznać, bez owijania w bawełnę, że jest świetny! Nie spodziewałam się, że tak pozytywnie mnie zaskoczy.


Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć


Jest to krem na dzień, który stosuję codziennie już ponad 2 tygodnie. Jego konsystencja jest idealna, świetnie nanosi się na skórę twarzy i szybko wchłania. Jest wydajny- wystarczy niewielka ilość, aby spełnił swoje zadanie. Zapach jest przyjemny, delikatny, kwiatowo-kremowy. Samo pudełeczko jak widać u góry jest nowoczesne, estetyczne i po prostu ciekawe.



Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć



Działanie kremu.. moim zdaniem jest boski. Wiadomo, że nie działa jak laser i nie usuwa nam magicznie zmarszczek (ktoś jeszcze wierzy, że jakikolwiek krem to zdziała?), ale osobiście, używając go czuję luksus na twarzy. Inaczej nie umiem tego nazwać, myślę, że to najtrafniejsze określenie. Tak jak wspomniałam krem urzekł mnie dosłownie idealną konsystencją, po nałożeniu go na twarz czuję totalne odprężenie, ukojenie, ale też lekkie napięcie twarzy. Ogólnie skóra na twarzy poprawiła się, stała się bardziej promienna (zapewne również dzięki codziennemu wmasowywaniu i wklepywaniu kremu) i porządnie nawilżona.

Jedynym minusem kremu jest cena- około 45 PLN. Widziałam jednak ostatnio jakąś super obniżkę w Rossmanie, gdzie był o połowę tańszy. Polecam serdecznie.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz