czwartek, 8 września 2016

Wishlista Nastydress

Chciałabym Wam dzisiaj przedstawić stronę odzieżową nastydress.com. Powiem szczerze jestem nią zachwycona. Ogromny wybór biżuterii, kosmetyków i przyrządów do makijażu, butów, ubrań, bielizny i dodatków. Ceny naprawdę w porządku, zobaczymy jak z jakością. Zaprezentuję Wam dzisiaj wybrane przeze mnie rzeczy, które mi się podobają, i mam nadzieję niektóre z nich nabędę w przyszłości.





Kozaki ----->   KLIK

Kolczyki ----->  KLIK

Zestaw pędzli + gąbeczka ----->  KLIK





Cienie do powiek ----->  KLIK

Kolczyki motylki ----->  KLIK

Kolczyki bohemia ----->  KLIK


Zapraszam też do aplikacji Nastydress :)


Strona oferuje różnego rodzaju zniżki, przy pierwszym zakupie możemy oszczędzić ponad 2$. Możemy dostać punkty za przesłanie swojego zdjęcia z rzeczami zakupionymi na stronie, które to punkty obniżają wartość pieniężną naszych przyszłych zamówień. 


Arsenał butów jest naprawdę szeroki, ja uwielbiam te na obcasie, ale do wyboru na stronie macie dużo innych rodzajów.

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

1. KLIK   2. KLIK  3. KLIK  4. KLIK 

5. KLIK  6. KLIK  7. KLIK  8. KLIK


Torebki są po prostu boskie, oprócz eleganckich są też młodzieżowe i zabawne.

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK  4. KLIK  5. KLIK  6. KLIK




Znajdziecie tu sukienkę i dodatek na każdą okazję. Ja wybrałam takie.

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć


1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK  4. KLIK  5. KLIK  6. KLIK  

7. KLIK  8. KLIK  9. KLIK  10. KLIK


Ostatnie moim zdaniem ciekawe produkty ze strony- kosmetyki i przyrządy do makijażu. 

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

1. KLIK  2. KLIK  3. KLIK  4. KLIK  5. KLIK  6. KLIK


Znacie Nastydress.com? 













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz