niedziela, 21 sierpnia 2016

Kosmetyki do pielęgnacji ciała

Dziś zaczyna się tydzień publikacji o kosmetykach do pielęgnacji ciała z redakcją TrustedCosmetics. Na pierwszy ogień idzie nie przedstawiony przeze mnie w poście o zawartości kosmetyczki produkt, w którym się niedawno zakochałam. Otrzymałam go jako prezent od TrustedCosmetics za aktywność na portalu w lipcu.

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
VIANEK intensywnie nawilżające masło do ciała 150ml
z ekstraktem z ziela owsa

Produkty firmy Sylveco z serii Vianek mają wiele zwolenniczek i ja do nich niedawno dołączyłam. Ten produkt urzekł mnie cudownym poziomkowym zapachem. Otwierając pudełko spodziewałam się raczej typowo kremowego zapachu, a tu taka słodka owocowa niespodzianka. Kolejną zaletą masła jest oczywiście jego działanie na skórę- doskonale nawilża i pozostawia ją gładką i miękką na długo. 

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć

Kolor masła jest kremowy, konsystencja nie za rzadka, nie za gęsta, bardzo dobrze się rozprowadza. Cena- ok. 20 PLN. Produkt nie jest testowany na zwierzętach, zawiera składniki pochodzenia naturalnego, zioła z ekologicznych upraw i kompozycje zapachowe bez alergenów.

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Kolejnym produktem, który polecam jest balsam brązujący. 

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
KOLASTYNA brązujący balsam do ciała 250ml
Nawilża oraz nadaje efekt pięknej i długotrwałej opalenizny
Bez parabenów

Bądź o krok bliżej lata z balsamem brązującym KOLASTYNA! Wygodna w aplikacji i szybko wchłaniająca się formuła pozwala uzyskać efekt równomiernej, długotrwałej i naturalnej opalenizny bez smug i plam. Balsam wzbogacony w MASŁO KAKAOWE wygładza skórę i chroni przed procesem przedwczesnego starzenia. Zawarty w formule EKSTRAKT Z ORZECHA WŁOSKIEGO nadaje skórze delikatny odcień opalenizny.
Ciesz się aksamitną formułą i przyjemnym zapachem balsamu, zapewniając skórze złocistą opaleniznę przez cały rok.

Kompletnie zgadzam się z zapewnieniami producenta. Od siebie tylko dodam, że ja stosuję balsam do ciemnej karnacji pomimo, że mam jasną. U mnie sprawdza się świetnie. Cena- ok. 11 PLN.

Zalety:
przyjemny zapach

nie pozostawia charakterystycznego dla samoopalaczy dziwnego zapachu

cena

brak smug

łatwo się rozprowadza

piękny, naturalny kolor

nawilża

Wady:
brak

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Moje produkty pod prysznic, które z chęcią polecam ----> Balsam pod prysznic

                                                                                              Krem do mycia

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Jeśli chodzi o depilację- dla mnie TYLKO pasta cukrowa wchodzi w grę. Ogrom jej zalet oraz sposób przygotowania opisałam już na blogu ---->  Pasta cukrowa do depilacji całego ciała

Serdecznie zachęcam do poczytania.


Po depilacji najczęściej wycieram wydepilowane miejsce chusteczkami nawilżającymi dla dzieci, w celu pozbycia się lepkiej warstwy i ukojenia skóry.

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
KClassic baby 80 sztuk

Delikatne nawilżane chusteczki dla dzieci. Z pantenolem, nie zawierają alkoholu, zapachu i barwników. Wybielane bez użycia chloru, nie zawierają olei mineralnych ani produktów pochodzenia zwierzęcego. Produkt przebadany i potwierdzony dermatologicznie. Z przyjaznym dla skóry pH.

Nie jestem przywiązana do jednej marki chusteczek nawilżanych. Po prostu najczęściej kupuję te najtańsze i najdelikatniejsze. Z tych jestem bardzo zadowolona. Dokładnie czyszczą i koją wydepilowaną skórę. Dostaniecie je w Kauflandzie za około 4 PLN, więc cena jak najbardziej na plus.

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Po wytarciu wydepilowanych miejsc chusteczkami, czas na nawilżenie. W tym celu używam dość nietypowego produktu.

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
MEDIDERM dermatological cream formula 500 g
Krem wskazany dla osób chorych na łuszczycę, egzemę i atopowe zapalenie skóry.

Mediderm cream jest specjalnym emolientem stworzonym do pielęgnacji chorobowo zmienionej skóry w przebiegu łuszczycy, egzemy i atopowego zapalenia skóry.
Długotrwale nawilża i natłuszcza, tworząc barierę ochronną, która reguluje zawartość wody nawet w najgłębszych warstwach naskórka. Nadaje skórze miękkość i elastyczność likwidując nadmierne łuszczenie i pękanie. Krem działa kojąco przy świądzie i pieczeniu łagodząc podrażnienia, a także na długo zabezpiecza przed wpływem czynników drażniących. 
Nie powoduje uczucia przetłuszczenia dzięki czemu nie brudzi ubrania i pościeli. 
Nie zawiera SLS, parabenów, substancji zapachowych i barwników. 

Pomimo, że nie mam choroby skóry, stosuję ten krem z powodzeniem- zawsze po depilacji. Inne kremy mnie podrażniały, ten pozostawia skórę miękką, gładką, nawilżoną i bez podrażnień. Kupuję w aptece. Cena- ok. 14 PLN. Polecam zwłaszcza osobom, które mają problemy z suchą i podrażnioną skórą po depilacji. 

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Teraz czas na higienę intymną. Do tego celu wykorzystuję płyny do higieny intymnej różnych marek. Ostatnio kupiłam ten i jestem zadowolona. 

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
INTIMEA emulsja do higieny intymnej o właściwościach ochronnych 400 ml
Produkt hypoalergiczny. Preparat przebadany pod kontrolą ekspertów z dziedziny dermatologii i ginekologii. 

Łagodna emulsja o kremowej konsystencji do codziennej pielęgnacji intymnych części ciała. Delikatne substancje myjące bez dodatku mydła oraz subtelny zapach emulsji zapewniają uczucie świeżości oraz czystości. Ekstrakt z rumianku- chroni przed podrażnieniami, działa przeciwbakteryjnie, przeciwzapalnie i oczyszczająco. Alantoina wspomaga naturalne funkcje ochronne skóry, posiada także doskonałe właściwości łagodzące i nawilżające. Kwas mlekowy- utrzymuje odpowiedni dla skóry naturalny poziom pH, wzmacniając naturalną barierę ochronną miejsc intymnych. Produkt polecany jest dla kobiet o bardzo wrażliwej skórze. 

Od siebie dodam, że produkt po prostu spełnia swoje zadanie- dobrze myje i pielęgnuje skórę, nie podrażnia, chroni przed zakażeniami. Zapach- delikatny, kwiatowo-ziołowy. Kupicie w Biedronce. Cena- ok. 3 PLN. 

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

Ostatni "dział" mojej pielęgnacji ciała- antyperspirant i dezodorant. 

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
LADY SPEED STICK Fresh&Essence 48H antyperspirant 45 g

Mój NAJ :) Uwielbiam, od lat stosuję. Zapachy wybieram różne. Wszystkie, jakie do tej pory kupiłam mi się podobały. Ten akurat jest kwiatowo-owocowy. Najważniejsze w antyperspirantach tej firmy jest jednak to, że są bardzo skuteczne (przynajmniej w moim przypadku). Opakowanie jest wygodne, sztyft łatwy w użyciu i rozprowadzeniu. Produkt niezwykle wydajny. Cena- ok. 9 PLN. Polecam :) 


Czasami po użyciu Lady Speed Stick, mając potrzebę poczucia meeeega świeżego zapachu, który pobudzi mnie do życia i działania, używam tego dezodorantu (na poprzednio użyty Lady Speed Stick).

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
NIVEA deodorant fresh natural 48H delikatna pielęgnacja ekstrakty morskie uczucie świeżości 150 ml


Zapach nieziemski, totalnie orzeźwiający, odświeżający, morski i pozytywnie nastrajający. W moim przypadku doskonale się sprawdza użyty w sposób opisany przeze mnie powyżej. Natomiast jeśli chodzi o stosowanie go samego w celu zapobiegnięcia przykrego zapachu potu i samego potu, odradzam. Za słaby. Cena- ok. 10 PLN.






























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz