wtorek, 30 sierpnia 2016

Ubrania i akcesoria od Zaful


Witajcie :) Dzisiaj chciałabym przedstawić Wam rzeczy, które dostałam dzięki współpracy z zaful.com. Serdecznie polecam tam zakupy, można dostać zniżkę w wysokości 20$ (przy zakupie za minimum 50$) za zaproszenie 5 osób do rejestracji i zakupów na stronie (osoba zaproszona dostaje zniżkę 10$). Oprócz tego na stronie można zbierać kupony i punkty (np. za pisanie recenzji), które obniżają cenę zamówionych produktów. Na dole strony jest opcja tłumaczenia na język polski.

Jeśli chodzi o współpracę bloger-firma, to również polecam zainteresowanym blogerkom. E-maila z propozycją współpracy dostałam jakieś 3 tygodnie temu, odpowiedziałam na niego 2 tygodnie temu, wybrałam produkty i dziś przyszła paczka, więc w miarę szybko :)


Kliknij na zdjęcia, aby je powiększyć

W zestawie znajdował się plecak, torebka, portmonetka, portfel, torebka na ramię i saszetka na klucze. Wszystko solidnie wykonane, identyczne jak na zdjęciu na stronie.

Kliknij na zdjęcia, aby je powiększyć

Zdecydowałam się też na bransoletki. Bałam się, że są takie piękne tylko na zdjęciu, a jak otworzę paczkę to się rozczaruję. Okazało się, że w rzeczywistości wyglądają tak samo dobrze. Wybór biżuterii jest ogromny, ceny atrakcyjne i wykonanie (przynajmniej to, co otrzymałam) solidne. 



Na stronie znajdziecie różnego rodzaju ubrania, buty i akcesoria. Wybór jest naprawdę szeroki, myślę, że każda znajdzie coś dla siebie :)









ZAFUL:









Znacie markę Zaful? Macie z nią jakieś doświadczenia?
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz