niedziela, 28 sierpnia 2016

Moje ulubione perfumy

Dziś kolejne wyzwanie z TrustedCosmetics. Moje perfumy numer 1 to Halle by Halle Berry, które opisałam w dziale "polecane perfumy" na stronie TrustedCosmetics.  Niestety nie dysponuję nimi na dzień dzisiejszy, więc postanowiłam przedstawić Wam te, które uwielbiam prawie tak samo mocno.

Ogólnie lubię używać różnych zapachów, w zależności od nastroju- od owocowych, przez świeże, aż po słodkie. Najczęściej jednak wybieram właśnie te słodkie. Tak jest i w tym przypadku.

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć 

AVON Luck for Her Woda perfumowana 50 ml

Perfumy dla prawdziwych maniaczek słodkich, cukierkowych zapachów. Niektórych mogą przytłaczać i wywoływać mdłości, ale nie mnie! Uwielbiam, zwłaszcza, gdy trochę się "uspokoją", po kilkunastu minutach od psiknięcia. Wydzielają wtedy charakterystyczną cukierkową nutę, która według mnie jest cudowna. Oprócz tego można w nich wyczuć lekką nutę owocową, niezwykle przyjemną. Kilka sekund po spryskaniu się nimi może trochę drażnić nos, ale szybko to mija i na długo pozostaje na nas przemiły słodziutki, pudrowo-cukrowy zapach, który długo utrzymuje się na skórze i ubraniach.
Dużym plusem jest też flakonik- niezwykle elegancki, stylowy, o grubym szkle. Z fajnym wzorkiem i dziewczęcą kokardką na górze. Sprawia wrażenie drogiego, ekskluzywnego produktu. Bardzo dobrze, solidnie wykonany. 
Cena-ok. 55 PLN.

Kategoria: orientalno-kwiatowo-owocowa

Nuta bazy: drzewo sandałowe

Nuty serca: cereus "królowa nocy", białe kwiaty

Nuty głowy: bergamotka, czerwone jagody, mandarynka




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz