środa, 10 sierpnia 2016

Paczka od Le Petit Marseillais

Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
Kilka dni temu dowiedziałam się, że zostałam wybrana do testowania nowych produktów Le Petit Marseillais. Wczoraj dostałam e-mail, że wysłano do mnie paczkę, a już dziś ją otrzymałam. Ważyła prawie 3kg.


Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
Wszystko estetycznie, pięknie zapakowane. Widać, że szacunek dla ambasadorek jest dla firmy bardzo ważny. Po otwarciu pudełka powitała mnie książeczka "Przewodnik po świecie LE PETIT MARSEILLAIS", w której m.in. przedstawione są produkty marki oraz opisane są zadania ambasadorki. Oprócz tego przemiły list z powitaniem w gronie ambasadorek. 



Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
Dalej w paczce znajdowały się:
  • kremowy żel pod prysznic Malina i Piwonia 250ml
  • pielęgnujący krem do mycia intensywne nawilżenie Masło Shea & Akacja 250ml
  • pielęgnujący balsam do mycia intensywne odżywianie Masło Arganowe Wosk Pszczeli & Olejek Różany 250ml
Na razie mogę tylko napisać, że zapachy są świetne. Szczegółowo opiszę każdy z kosmetyków w następnych postach, kiedy już dokładnie się z nimi zapoznam. 


Kliknij na zdjęcie, aby je powiększyć
Na dnie pudełka znajdowało się 30 próbek pielęgnacyjnego balsamu do mycia ciała pod prysznic Intensywne Odżywianie Masło Arganowe Wosk Pszczeli & Olejek z płatków róży po 10ml każda, do rozdania bliskim i znajomym. Oprócz tego 20 x karta dla mojej przyjaciółki z hasłem do rejestracji na ambasadorkalpm.pl. 

Zachęcam wszystkie dziewczyny do zostania ambasadorkami Le Petit Marseillais. Jak widać, warto. Testowanie i rozdawanie innym produktów wysokiej jakości jest zawsze miłym doświadczeniem. Pozdrawiam i zapraszam na następne posty. Gosia

                                                                                                                               #ambasadorkaLPM


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz